Zmena podsviceni displeje

mirekpr@comar.cz mirekpr@comar.cz
Pondělí Červenec 11 14:26:10 CEST 2005

Mohu jen potvrdit, u MC1602E-SBL/H z GME jde bez rozebirani displeje
vymenit bila LED za supersvitivou cervenou, jen ji je potreba trochu
pripilovat (puvodni je obdelnikova, mam dojem, ze 3mm). Take je nutne
vymenit odpor ktery je ji predrazeny, bila LED ma vetsi napeti i proud
takze cervena LED by byla pretizena.

http://www.gme.cz/index.php?action=detail&sklcis=513-128&lk=&sk=&pict=

--
S pozdravem,