paralel vs. serial ATA (tak trochu OT:)

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Pondělí Červenec 11 12:30:50 CEST 2005

Jednim z duvodu bylo zmenseni toho kabelu. Taky ta seriova rychlost je
nesrovnatelne vyssi. A taky jsem nekde cetl, ze by to melo byt
jednodussi vyrobne a levnejsi. Uz je SerialATA 2 a tam take funguje hot
plug a dokonce by to melo byt i vyvedene ven na skrin a pripojovaly by
se tak externi disky za chodu (nahrada USB).
http://www.interfacebus.com/Design_Connector_Serial_ATA.html

Martin Hanek