Zakoncovaci impedance twistoveho ethernet kabelu

Miloslav Kazda miloslav.kazda@volny.cz
Neděle Červenec 10 22:46:06 CEST 2005

> Nereste proc to tak je, mne zajima spis spravna hodnota a zapojeni
> zakoncovacuch odporu pro twist ethernet.
No dobra, tak ja byh proste zapojil mezi 1-2 a 3-6 100 Ohmovy odpor a
videlo by se :-)

Nicmene ale na strane konektoru je to slozitejsi. Takze bych to radeji
udelal tak, ze bych mezi 1-2 a 3-6 dal do serie dva 50 Ohmove odpory a
mezi jednotlive stredy techto "delicu" bych dal dva 50 Ohmove odpory.
A stred techto odporu by mel byt pres kondenzator 470pF/2kV uzemnen na
kostru. Jde o to, aby tyto vodice nemely mezi sebou velky rozdil potencialu.

To slozitejsi zapojeni jsem cerpal z Datasheetu pro AM79C874 od AMD
coz je fyzicka vrstva pro ethernet.

Milos