Kondenzátory pro AC a DC

pyjan pyjan@tiscali.cz
Neděle Červenec 10 22:23:10 CEST 2005

máte pravdu, ale jen pokud jej nepřipojíte k něčemu, co tam tu druhou
polaritu naláduje natrvalo, třeba dioda.

zkuste místo ironie si zjistit, proč se udává provozní napětí u
kondenzátorů 250V střídavých při 50Hz. Třeba u výrobce tvz. motorových
nebo rozběhových kondenzátorů (nejsou v provedení SMD)