Zakoncovaci impedance twistoveho ethernet kabelu

Petr Simek psimek@jcu.cz
Neděle Červenec 10 20:49:53 CEST 2005

Zdravim,

poustim po jednom twist kabelu dve zarizeni A a B pomoci dvou parovych
vyhybek (A 1,2,3,6-1,2,3,6 a B 4,5,7,8-1,2,3,6) a na konci se treti C
zarizeni pripojuje bud na A nebo na B. Stava se mi ze pokud B neni dlouho
v provozu, tak po pripojeni nejak nefunguje, vse se tvari OK ale nejede
to. Pomuze jeho restart. Protoze roky to pracovalo bez potizi, ovsem
bylo to porad zakonceno zarizenim C (vetsinu casu vypnutym) a byl to
kabel pouze pro B-C. Pojal jsem podezreni ze mu vadi ten provoz (A-C) na
vedlejsich parech, ze ho to nejak splete a napadlo mmne ze bych to mohl
resit impedancim zakoncenim toho B vystupu kdyz tam zrovna neni zapojeno
zarizeni C.

Bude to spravne, kdyz na RJ45 konektor nakrimpluju dva 100R odpory mezi
piny 1,2 a 3,6 ? Je to spravna zakoncovaci impedance twist ethernetu ?

S pozdravem