Prepojenie linuxu a Win/DOS cez LPT

Minář Petr 'měřák' pminar@centrum.cz
Sobota Červenec 9 19:01:33 CEST 2005

Zdravim,

kdysi na linux.cz konferenci (v roce 2002) se probiralo neco podobneho.
Tento clovek:
http://www.linux.cz/lists/archive/linux/144789.html
mel primo od Christian Ghisler (autor Windows/Total Commanderu)
malickaty linuxovy program (vcetne source .pas), ktery fungoval jako
server pro WinCmd. Ty jeho stranky již nefunguji, ale ja bych to u sebe
nekde nasel, podotykam ze jsem to osobne nikdy nepouzil, ale chtel jsem :-)
Nebo prohledej archiv linux.cz, ohledne laplinku tam bylo vic temat, ale
musis treba pres google (za slovo pridas site:linux.cz), jejich archiv
nefunguje.

--
        Petr "měřák" Minář