Krouceny stineny stereokabel - kde koupit v Brne?

Jiri Drozd jirkonf@seznam.cz
Sobota Červenec 9 15:52:22 CEST 2005

   Samozrejme ze na sluchatka neni potreba stineny kabel, ale velmi
casto se pouziva, protoze na sluchatka potrebujete 4 vodice (na kazde
samozrejme 2) a stinena dvojlinka tyto 4 vodice obsahuje (2x drat + 2x
stineni), je snadno dostupna, levna a vybec "mechanicky vyhodna" -
dvojlinku velmi snadno na konci kde maji byt sluchatka rozdelite na 2
samostatne stinene vodice a kazdy pak vede do jednoho sluchatka.

   Kabel k telefonnimu sluchatku se mi zda prilis tuhy.