Mikrospinac nebo opticka zavora

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Sobota Červenec 9 08:51:21 CEST 2005

TLE4905 je jiz trigrovana Hall sonda tedy na vystupu ma binarni informaci
(myslim je tam kolektorovy vystup). Takze tam uz nic dal resit nemusite
krome te hystereze (spina pri jinem mag.toku nez vypina).

Kdyz jsem to zkousel tak jsem to udelal tak, ze jsem najizdel rychle do
vychozi polohy dokud to neseplo. A pak jsem mikrokrokovanim odjizdel zpatky
az do okamziku kdy to rozeplo a to byla nula. Tohle bylo kvuli tomu, aby se
rychle najelo na vychozi polohu a jelikoz nejde posuv zabrzdit hned tak
zpatky se jelo pomalu uz jen ten kousek co to prejelo.

RadekCX