Akumulatory NKN

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Pátek Červenec 8 18:35:46 CEST 2005

Tak jsem to dohledal a NKN45 jsou spolehlive NiCd. Do Feraku jsem jeste
nevolal nejak pred nastupen na dovolenou nezbyl cas.

Nicmene clanky jsem kontroloval ted po cca 20h nabijeni a udaly se zajimave
veci. Clanky plynuji min a napeti na vsech slezlo na asi 1.6V (predtim bylo
ruzne rozhazene). Zda se ze to potrebuje nejaky formovaci cyklus. Na webu
Feraku pisou, ze u nove naliteho clanku je treba dodat 300% energie a
eventuelne az 3x zacyklovat.

Takze se asi nic zasadniho nedeje. To pocatecni plynovani asi bylo zpusobeno
temi elektrodami nacucanyma vodou. Na stitku na bedne je uvedena koncentrace
elektrolytu 1.18-1.21g/cm^3 tak to by melo zhruba sedet s tim 1kg na 5l
destilky.

RadekCX