Re: Graficky vs. textovy displej - was: LCD - vlastní znaky - pomozte prosím

Jiri Drozd jirkonf@seznam.cz
Pátek Červenec 8 14:19:53 CEST 2005

   Musite ten text nasypat do toho LCD "bod po bodu" (nebo spis po 8mi
bodech - bajtech). Graficke LCD si predstavte jako matici napr. 128x128
bodu, kazdy bod (pixel) muze mit bud hodnotu 0 (zhasnuty) nebo 1
rozsviceny. Vy musite naucit MCU, ktery bude to LCD ovladat, aby ty body
porozsvecoval a pozhasinal tak, aby vznikl Vas text.

JDrozd