Zmena podsviceni displeje

Dusan Dolezal dolezal@zoner.com
Pátek Červenec 8 13:45:08 CEST 2005

Funguji. Ale ty hodiny toho umi docela hodne (vsechno je to vicemene
potreba), umi merit expozici a kontrast negativu, maji nekolik pameti pro
ruzne papiry a ruzne gradace, ruzne se tam delaji kalibrace a tak. No a i
kdyz pouzivam takova ty "jakopismena" na segmentovkach, tak obcas je to
zobrazovani docela krkolomne a navic neda zobrazit vic veci naraz (coz by se
hodilo). A vzhledem k tomu, ze bych ty funkce jeste rad rozsiril (znami
chteji dalsi ficury...), tak uz by to bylo hodne neprehledne. A navic
uvazuju ze bych nechal malou samotnou jednotku jenom s displejem, tlacitky a
cidlem expozimetru a silova cast by byla v samotne krabicce (neco jako
KPZ11) a ovladal to bezdratove, a tim padem by se to muselo napajet z
baterek a ty segmentovky prece jenom dost zerou.

Abych to zkratil, neni to kvuli efektu nebo ze je to moderni, ale je to v
danem pripade proste ucelne.

Dusan Dolezal