Re: Graficky vs. textov y displej - was: LCD - vlastní znaky - pomozte prosí m

Snail Instruments snail@iol.cz
Pátek Červenec 8 12:46:20 CEST 2005

>Nieeee ja som myslel nie rozsirenu sadu ale rozsireny pocet uzivatelom
>definovatelnych znakov.

Jasne, ja myslel, ze smerujete k cestine a slovenstine. Specialni znaky
konkretniho jazyka jsou v rozsirene znakove sade, ale cestina a slovenstina
asi nejsou v japonsku tolik popularni.

Jinak jestli se nepletu, pocet uzivatelskych znaku je take omezen dostupnou
adresou prislusneho prikazu, takze by asi nebylo mozne zachovat zpetnou
kompatibilitu. Bylo by nutne vyrobit nekompatibilni radic, jehoz graficke
moznosti jsou stejne omezene. Takovy radic by se uplatnil jenom ve
specialnich pripadech, kdy je treba vice specialnich znaku, ale graficky
displej nelze pouzit. Akorat me nenapada, ktery pripad by to mohl byt.

J. Hanzal