Re: Graficky vs. textov y displej - was: LCD - vlastní znaky - pomozte prosí m

Snail Instruments snail@iol.cz
Pátek Červenec 8 10:41:37 CEST 2005

>Ale ano pokud budu malovat na tvrdo z fontové sady na LCD posílám to
>pøímo do LCD
>pokud potøebuji pøevorat svojí konstrukci musím si vyèlenit 1K Ram mimo LCD

Ta RAM z LCD jde taky cist. Samozrejme si musim pripojit vstup RD k
procesoru (coz u alfanumerickeho neni vzhledem k omezenym moznostem vzdy
nutne).

Nejde to cist uplne stejne jako RAMka na sbernici, nejprve se prikazem
nastavi adresa, potom se prectou data, upravi se podle potreby a zase
zapisou. Co jsem delal s radicem, mel moznost autoinkrementace adresy po
zapisu, to presne vyhovuje teto filozofii, zmensuje to pocet pristupu na
displej.

J. Hanzal