Co s kabely?

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pátek Červenec 8 00:30:47 CEST 2005

Dne čtvrtek, 7. července 2005 21:29 Ales Prochaska <prochaska@alsoft.cz>
napsal(a):
> Tenhle problem tady asi resil kazdy - mam doma spoustu silovych kabelu
> a porad se mi vsude pletou. A kdyz je dam smotane do skrine tak je to
> strasna prace nejaky vhodny najit. Nemate nekdo nejaky chytry tip jak
> to klubko hadu zkrotit?

A/ Navlecte na kabel trubku tak prumer 5cm, delka 10cm a zatim ji nechte nekde
bokem.
B/  pripravte si trubku tak prumer 5cm, delka 10cm, ale na kabeel ji zatim
nesrtkejte

dohromady:
Zapojeny kabel smotejte (tedy jeho plandajici zbytek), ten kruh smotaneho
zmacknete a strcte do te trubky.

A/ konce budou couhat kazdy na jinou stranu
B/ konce budou couhat z jedne strany -> da se to dat do igelitaku a neprasi se
na to.

Jako ona trubka velmi vdecne poslouzi take roura od wc papiru.

Roura od wc papiru je take vdecna pro tvorivou  praci s detmi.

A/ oblepite papirem, nalepite hlavu pejska/kocicky/zajicka/mysicky a vybarvi
se telo
B/ pomoci plastovych tycinek od lizatek a vrsku od ruznych vod/sodovek
(provrtate je, narazite na tycky ktere jste predtim vrazili do tech rulicek
jako osy kol) udelate nekolik vozitek. Jednomu pridelate papirovy kominek a
kousek strisky (rovny papir plesknuty na tu trubku), namalujete jako
lokomotivu, ostatni jako vagonky. Spojit se to da kdecim, od dratu po papir.
C/ dve slepite k sobe, na stranach udelate dirku a protahnete gumicku. Kdo si
to nasadi, bude mit oci na stopkach jako snek
D/ zaslepite jednu stranu papirem, namalujete cumacek pejska, nastrkate tam
par dratku jako fousku, vystrihnete anatomicke krivky nosu+ neco na dychani,
opet gumicka, pres hlavu a je z vas pejsek.

Takove blbosti, a kolik nadelaji radosti! Decka bedlive schranuji trosky tech
nejuspesnejsich modelu a chrani pred manzelcinymi uklidovymi manyry.

Ano, u nas se rulicky prakticky nevyhazuji, to uz musi byt budto velmi spatna,
nebo je zrovna spatna manzelka.

Castecne OT, ale snad pomuze a admin odpusti ;-D

A to jeste jsem vam neprozradil ze nektere trubky lze do sebe vzajemne
zasouvat pac od ruznych vyrobcu maji ruzny prumer...

--

                        Jaroslav Lukesh