Re: Graficky vs. textovy displej - was: LCD - vlastní znaky - pomozte prosím

Snail Instruments snail@iol.cz
Čtvrtek Červenec 7 18:22:28 CEST 2005

>Tak koukal jsem na ten grafický LCD a pokud jsem to dobøe pochopil celý
>obraz si musím vytvoøit nìkde v RAM

Ne, displej ma svoji vlastni pamet. Kazdemu bitu odpovida jeden bod displeje.

>a ten pak podsunu jen na LCD který to zobrazí.
>V pøípadì náhrady 4x16znak   za 128x64 bodu grafického LCD budu tedy
>potøebovat 1024byte RAM - brutalita o:))

Naopak, pamet displeje se da i cist, neni potreba zadna pridavna pamet. Ale
bude potreba nejaky generator znaku (font), ulozeny v mikroprocesoru.

J. Hanzal