RE: LCD - vlastní znaky - pomozte prosím

Dusan Dolezal dolezal@zoner.com
Čtvrtek Červenec 7 15:48:32 CEST 2005

Obavam se ze vase podezreni je spravne, v tom generatoru znaku jsou ulozeny
matice jednotlivych znaku a radic je odsud pri refreshovani displeje cte a
podle toho spina pixely na displeji (a dela to dost casto...). No a vy mu
holt na tu pozici 0 nahravate kazdou chvili jiny znak a on ho zase poctive
prekresluje na vsech mistech, kde se na nej odkazujete. Aspon ja to tak
chapu a pripada mi to naprosto logicke. Cili b je spravne, uzivatelskych
znaku muzete mit kolik se vam zlibi, ale naraz jich muzete na displeji
zobrazit pouze 8.

Dusan Dolezal