LCD - vlastní znaky - pomozte prosím

Milan MCM magixe@volny.cz
Čtvrtek Červenec 7 15:31:17 CEST 2005

Tak zase jsem o krok dále

Pozice si již hlídám algoritmem , ale zase bez uspěchu o:))  Problém je
asi tento

Mám display 4x16 znaků     a v každém řádku je 6znaků které musím
generovat za běhu procedurky která vykresluje LCD.
To máme celkem 4x6 jiných znaků to je 24znaků ,  co CG ram LCD lze
nadefinovat max 8 vlastních znaků , což nestačí.

Dám tedy display smazat , kurzor na pozici 0  a píši na LCD text .
V místech kde generuji své znaky se po přepsání celého LCD objeví vždy
poslední generovaný znak.
( znaky generuji na 00h CGRAM )
Mám tedy podezření že na LCD stejně nedostanu více jak 8 svých znaků ((
nebo tomu nerozumím.

Pro názornost příklad
Text napíši jako text   a specielní znaky nahradím znakem @  kde platí
že každý je jiný

a/ smazání LCD
b/ kurzot na pozici 0

c/ text na LCD (vymyšlený)

MAMA MA MASO @@@kg
PEPIK MA @@ CM PENIS
MARENKA MA PRSA .@@@
Dnes je leta pane @@@@

Misto znaku @ generuji vždy na CG ram 00h  nějaký svuj a dám ho napsat
na LCD a pokračuji dále
znak @ je pokaždé jiný ale vždy je generován na CG ram 00h

Poslední generovaný znak je třeba  číslo 5 v invertované podobě.
Pak se mě na LCD na pozicích @  všude zjeví právě poslední generovaný znak
tedyna všech pozicích se objeví  invertovaná 5. ??

Mám to tedy chápat tak že nemohu dynamicky za běhu programu vytvářet x
svých znaků
ale pouze 8 maximálně ??,
Děkuji