Cidlo vlhkosti.

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Čtvrtek Červenec 7 00:05:27 CEST 2005

Zalezi co je to za prostor a take jaky vzduch tam budete nasavat. Ted
momentalne mam v byte 50%RH a 20.2stC a venku je 58%RH a 17.6stC - z toho to
moc nevyvetrate. V zime mam uvnitr bytu tak 30-35%RH a to jen diky akvariu.

Schvalne se kouknu az bude nejaka vyssi vlhkost vzduchu venku jak je to
uvnitr. Dnesni rozkmit RH je 36-90%RH a teploty 22.2-8.5stC.

Pokud jde o to, ze dotycnemu plasnivi koupelna, tak pokud se nepletu,
zacinaji rust nad 60%RH a to je na koupelnu celkem bezne a pokud tam bude
neco mokreho tak se to podle mne moc nepodari snizit.

RadekCX