VW Polo - schema elektriky

Dee Jay mrdeejay@seznam.cz
Středa Červenec 6 23:47:23 CEST 2005

Zdravim vsechny (zpravy z konfery uz mi zase chodi a sem neskutecne stastny :o)

nemate nekdo schema elektriky na VW Polo rok vyroby 2000 ? moc sem toho nevygoooglil
teda nasel sem rok 85  ale to asi není ono. Chci pripojit Jablotronní dálkac a nevim kam
ta autoelektrika je obecne dost hnus - nakonec to asi dam do dveri,sice se mi to nelibi protoze
nezapojim signalizaci do blinkru a samozamykani,ale bude to nejjednodussi. Od toho schematka
si slibuju,ze najdu misto kam se dava tovarni dalkac atd. Pokuset se o zpetne zkresleni elektriky
je tak na kompletni rozborku vozu a do toho se mi fakt nechce :o(
Pokud neco mate byl bych za to neskonale vdecen :o)

diky

DJ