Programovací jazyk ADA ....

Paces Pavel paces.pavel@atlas.cz
Středa Červenec 6 22:37:23 CEST 2005

Dobré ráno konference,

  chtěl bych se zeptat na ADu:
 - programujete v tom někdo (nebo víte o nekom, kdo v tomhle jazyku
programuje) ?
 - nevíte jak je to s tou bezpečností ve skutečnosti? Dá se program
"certifikovat"  i "u nás doma"? Nevíte jak?
 - co takhle podpora pro procesory PowerPC (řada MPC8xx)?
   Něco jsem o tom našel, ale většinou bylo zmiňováno, že pod tím běží
nějaký systém ( Wokna, Linux, Solaris, RToS ). Potřeboval bych z toho
dostat přímo kód, který jen nahraju do paměti.
 - Existuje nějaký pokud možno free vývojový soft? ( našel jsem GNAT,
GPS, AdaGIDE ) Ale třeba to nejsou všechny  nmožnosti, ne?
 - Případně, jaké jsou a kolik stojí placené nástroje?
 - Doporučte mi nějakou knihu ( možno papírovou i elektronickou formu )

Tak a už mě nic dalšího nenapadá.
Budu rád za jakékoliv (nakopnutí) postrčení správným i nesprávným směrem.
Děkuju
Pavel Paces.