priznak preruseni u 8051

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Středa Červenec 6 13:13:09 CEST 2005

No oni nektere priznaky, jako IE0, IE1, TF0, TF1 se nuluji samy po vyvolani
obsluhy preruseni. Nulovat se musi snad jen seriovy kanal. Ale o to mi
neslo. Potreboval bych vedet, jestli kdyz jsem v preruseni s vyssi prioritou
a prijde pozadavek na preruseni s nizsi prioritou (tedy ten nizsi
neprerusi), jestli se zapise do registru pozadavku preruseni a i kdyz vim,
ze neprerusi ani po navratu z vyssi priority, jestli si ho tam mohu precist.

----- Original Message -----
From: "Tomáš Pípal" <dargos@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, July 06, 2005 12:42 PM
Subject: Re: priznak preruseni u 8051

Hardware mcu pri preruseni nastavuje priznak presruseni a ovladac
preruseni po dokonceni instrukce generuje preruseni. Preruseni se
generuje tak dlouho dokud uzivatel sam neynuluje priznak preruseni. To
znamena ze pokud prijdou pozadavky na preruseni behem obsluhy jineho
preruseni tak budou tyto dalsi pozdavky obslouzeny po navratu z prave
probihajiciho preruseni tedy po instrukci reti. Jeste nikdy nezapomente
v obsluze preruseni vynulovat prizanka preruseni, jinak se vam program
zacykly v nekonecne smycce.

Vladimír Anděl napsal(a):

>Omlouvam se, ale po x letech prace s 51 jsem narazil na vec zcela kladni,
>ale vazne uz jsem z toho blbej. Jde mi o to:
>potrebuju v podstate funkci klopneho obvodu a chtel bych to resit pres
>priznak preruseni. Kdyz prijde impulz, aby se nahodil priznak pozadavku na
>preruseni a nemusi (muze) se od nej prerusit, ale pokud se neprerusi,
>zustane to v registru pozadavku? Mam aktivni jeste jednu (vyssi) uroven
>preruseni a vsude se pise, ze kdyz pri preruseni s vyssi prioritou dam
>pozadavek s nizsi prioritou, uz se neprovede ani po navratu z te vyssi
> [...]

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava cista.
Virova databaze (VPS): 0527-0, 04.07.2005
Testovano: 6.7.2005 12:42:47