oprava videa sony

Martin Zaruba swz@volny.cz
Pondělí Červenec 4 09:05:27 CEST 2005

Pokud to dělá jen u STEREO kazety, pak to je tím, že stereo zvuk je
zaznamenán "mezi" obrazové stopy a snímán zvláštními hlavami. Ty mohou být
třeba jen špinavé. Pokud je zvuk pouze mono, video použije podélnou zvukovou
stopu. Zvuk je sice hnusný, bez výšek ale pokud je hlava vpořádku, je bez
rušení.

Martin Zaruba
----- Original Message -----
From: <mjfox@centrum.cz>
To: "hw-list" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, July 06, 2005 8:28 AM
Subject: oprava videa sony

Mám starší video SONY, je stereo a ve své době zřejmě bylo jedno z těch
lepších (typ SLV-615), ale vadí mi, že při přehrávání stereo kazety chrastí
zvuk. Ne pořád, ale skoro pořád. Dělá to i u originál kazety i u nahrané.
Jinak příjem je v pořádku, české stereo to umí, problém je jen při
přehrávání.
Nesetkal se někdo s touhle závadou? Abych věděl na co se mám zaměřit. Díky.

Pavel Kadečka.