Gerber a tisk

Lukas Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Úterý Červenec 5 22:50:57 CEST 2005

> Pri tisku gerber dat jsem prisel na mensi probleblemek. Zase jednou budu
> vyrabet pcb doma a k tomu potrebuju vytisknout gerber data medi tak aby
> byly diry pro piny soucastek otevrene. Potrebuju to aby na pcb vznikly
> znacky a dulky pro snazsi vrtani. Zkousel jsem jestli to nejak neujde
> gcprevue ale to asi nebude ten pravy program.

A nepomuze nacist take vrtaci data a az pote to vytisknout? Na obrazovce
se to zobrazi korektne. Pres editaci T-kodu si muzete i zmenit prumer
der (z velkych jen na male navadeci).
(Ono v Gerber souboru AFAIK ani neni zadna informace o tom kde a jak
velka ma byt dira, takze jen ze samotneho Gerberu to myslim neni mozne
vytisknout.)

Lukas Grepl

P.S. Posilal jsem odpoved uz jednou, ale neprisla mi zpatky - tak to
zkousim znovu.