Prohlášení o shodě

Ondřej Kozumplík kozond-konf@seznam.cz
Úterý Červenec 5 15:25:00 CEST 2005

Pozor. Prohlaseni o shode, pokud to malicko prezenu, musite mit skoro na
vsechno. Dokonce nesmite uvadet na trh (definice "uvadet na trh" najdete
v NV) zarizeni, ktera nejsou oznacena znackou CE - tj. symbolem ktery
charakterizuje vyrobky pro ktere je vyrobcem ci dovozcem vystaveno ES
prohlaseni o shode.
Vemte si treba takovy mobilni telefon. Napeti baterie ma 3,7V, coz je
rozhodne mene jak 75V ... a rozhodne nenajdete na nasem trhu zadny,
ktery nema znacku CE - tj. vystavene ES prohlaseni o shode.

Ono je to hodne komplikovane, ale to bylo IMHO i zamerem tvurcu norem a
narizeni vlady... :-)

--
S pozdravem

Ondrej Kozumplik