Zomrel mi harddisk?

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Úterý Červenec 5 08:47:56 CEST 2005

Zdar,

mne nedavno zdechnul disk (s pulkou petiletky nezalohovane prace,
ano, blb jsem, kdyztak jestli mate nekdo elektroniku od WD64AA
[Western Dig. 6.4GB], budu zauzlovan) a taky "bzucel". Dluzno
poznamenat, ze dost nahlas.

Ne ze bych si byl 100% jist, ale myslim, ze odesla cast buzeni
motorku ploten. Pripojoval jsem k tomu jiny motorek a chvilemi se
rozbehl po popostrceni rukou. Ten muj teda spise vyl a srdce i usi to
trhalo. Hauuuuuuuuuuuuuu hauuuuuuuuuuu haukzzzzzzzzzzz
no hnus.

Pekny den a zdar zachrane,
Marek P.