Presny multimetr 6.5 (5.5) mistny ?

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Neděle Červenec 3 23:22:12 CEST 2005

Jak jste to cele pojal ?

Ja pri navrhu vychazel z toho co mam v supliku a s cim delam v praci tzn zakladem byl ADuC8xx s 24bit ADC, je tam sigma delta, ktera pro tyto ucely neni idealni, ale lze s nim dosahnout faktickeho rozliseni 19.5 bitu pro rozsah 2.5V a 12bitu pro 20mV.
K tomu jsem pridal referenci s teplotnim driftem 1ppm,pred tim bylo par ks velmi presnych OZ + to chtelo odporovy delic, ale sehnat u nas presne odpory s definovanym a velmi malym teplotnim driftem (5ppm) se mi nepodarilo. Prepinani rozsahu relatky, k tomu jsem pridal odpovidajici zdroj proudu s nekolika rozsahy tak, aby se tim dal merit 2 a 4 vodicive odpor od nula nula nic do 100M.
Mereni stridavych velicin jsem vylozene odflakl a pouzil jsem nejaky True RMS svab od Maxim.

Zdravim
oni delaji ale tady se to prodava pod jinymi znackami
bohuzel ne vse co se tady prodava ma ty parametry ktere bych si za tu
cenu predstavoval ci u nekterych uzitnou hodnotu a taky desing u
nekterych pripomina madarske multimetry pred 12 lety

taky jsem zvazoval o postaveni hlavne kdyz jich clovek potrebuje vice
nez 2-3 kusy
mam neco napul navrzeneho paklize se nekdo bude chtit pridat budu rad

5,5 mist, ethernet, 2 (4) kanaly
zatim nejsem rozhodnuty zdali graficky lcd nebo 7 segmentovky

soucastky pouzitelne na multimetr se daji pomerne lehce sehnat i v malem

David Kucera