Tvrde pajeni a svarovani (bylo: Re: Cidla PT 100 dostupnost + jak pripojit ?)

Jirka zaloha@volny.cz
Neděle Červenec 3 00:10:44 CEST 2005

Jirka napsal(a):

> BTW: ted je obcas videt vyprodej soupravy
> http://www.horaky-pb.cz/zbozi/svareci/turboset.html (nebo ekvivalentu,
> nerucim za presnost) za tusim 2k5 Kc. Mozna uz v originalu je dostatecne
> jemny horak, netusim, asi by ho ale slo upravit a na tvrde pajeni to
> musi bohate stacit. Myslim, ze u cca 0.25mm nikloveho dratku bude spis
> problem, aby bleskove neshorel...

Uz se to tu resilo, viz
http://66.102.9.104/search?q=cache:O_SPhg3sZF0J:list-archive.gin.cz/hw-news/0303/msg01605.html+TurboSet+90&hl=cs

V souprave je sada "Microset" (to je videt na ruznych webech prodejcu),
coz bude onen mikrohorak pro hodinare apod.

Vyrobce je http://www.oxyturbo.it/dettaglio.php3?id=1 (primo ta
souprava, pak maji jeste typ 110 a videl jsem nekde i 60 - nezkoumal
jsem, v cem se lisi). Mozna by na webu vyrobce byly i info o
mikrohoracich, nebo se mu da napsat.

--
Jirka