Cidla PT 100 dostupnost + jak pripojit ?

Jirka zaloha@volny.cz
Sobota Červenec 2 23:58:19 CEST 2005

zoodiskus@vol.cz napsal(a):

> V original datasheetu HAYASHI DENKO se pise: doporuceny teplotni
> rozsah pro tridu presnosti B -50 az 500 C , Konstrukcni teplota
> cidla -50 az 750C.

Jo, tech 500 jsem na ruznych mistech ted videl, ale 750 ani v tom
originalnim datasheetu. Asi mame kazdy jiny. Selsky rozum mi ale rika,
ze kombinace platina a keramika (ev. ten nikl a zlato) by mela 600
stupnu zvladat v pohode. Pozor ale na pripadne agresivni slozky
atmosfery, jak tu psal auro.

> :-) Jiz nejakou dobu se snazim poridit si maly "klenotnicky"
> autogenek (horaky),ale zatim jsem nanasel toho spravneho dodavatele
> a platit 4000 az 5000 za pidi horaky se mi fakt nechce.

Nezminoval tu nekdy nekdo, ze trysky takovych horaku jsou z injekcnich
jehel? Treba by stacilo koupit jen jeden (s ovladanim/kohouty) a tomu
dodelat ruzne koncovky...

BTW: ted je obcas videt vyprodej soupravy
http://www.horaky-pb.cz/zbozi/svareci/turboset.html (nebo ekvivalentu,
nerucim za presnost) za tusim 2k5 Kc. Mozna uz v originalu je dostatecne
jemny horak, netusim, asi by ho ale slo upravit a na tvrde pajeni to
musi bohate stacit. Myslim, ze u cca 0.25mm nikloveho dratku bude spis
problem, aby bleskove neshorel...

--
Jirka