Cidla PT 100 dostupnost + jak pripojit ?

Jirka zaloha@volny.cz
Sobota Červenec 2 22:03:59 CEST 2005

zoodiskus@vol.cz napsal(a):

> V B presnosti umi  merit i +500C a prezit by mela i teploty pres
> 700C.

To pisou kde?

> mosazi, ale bojim se co tomu rekne cidlo, kdyz ho zacnu lechtat
> autogenem ?

No, to nesmi byt autogen (horak) jako na ustredni topeni. Pak nebude
problem to odstinit treba kouskem keramiky nebo _neceho jako_ asbest...

Ted mi v mistni optice (sqely maly obchod, umeji vsechno a
prodavaji/opravuji levne, nesrovnatelne s globalizacnimi optikami v
"nakupnich centrech") natvrdo pajeli pant u postranice bryli a byl jsem
prekvapen, jak malo to bylo poskozene.

--
Jirka