Hledam asynchronni/EC (popr. i DC) motor, M=2.4Nm, n cca 20ot/min, co nejkratsi a nejlehci

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Pátek Červenec 1 21:22:45 CEST 2005

Zkusil jste http://www.rs-components.cz/

Ti mají motorků celkem dost. Ale žádná láce to taky není (tak 4-6 tisíc
za kus).
Další varianta by byla kontaktovat nějakého českého výrobce modelářských
elektromotorků a poptat zakázkovou výrobu. Při 15-20 kusech by se to už
mohlo vyplatit.
Cca. před třemi lety jsem to zkoušel a nabídka byla něco kolem 30.000 Kč
jednorázově a každý motor za cca. 500 Kč při odběru 30 kusů. Nebo tak
nějak podobně. Poptával jsem DC motorek na zhruba 7.2V, osička na obě
strany. Cena byla pochopitelně bez převodovky.
Kdyžtak zkusím tu jejich nabídku někde vykutat. Jednalo se o firmu buď
Palička nebo MegaMotors.

Zdraví PavelK