Hledam asynchronni/EC (popr. i DC) motor, M=2.4Nm, n cca 20ot/min, co nejkratsi a nejlehci

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Pátek Červenec 1 18:21:15 CEST 2005

Dik za odkaz, ale zatim bohuzel nemame krome tech Maxonu (ktera maji
vlastni vynikajici cidla od vyrobce) zadneho kandidata, tak zatim
samotne cidlo pro motor neznamych mechanickych parametru hledat je
zbytecne.

Kazdopadne dekuji za odepsani a zdravim,
Marek P.