wi-fi zarizeni: ovislink vs. edimax

Ales Filip konference2@centrum.cz
Pátek Červenec 1 09:55:19 CEST 2005

Hello Petr,

pátek, 1. července 2005, you wrote:

PS> No pozor - kdyz si stahuju soubor z ftp serveru u nas v arealu,
PS> tak mi ws-ftp klient na windows hlasi rychlost pres 100mbit/s :-)
PS> Nevim jak to pocita, ale na slusne nezatizene metalicke siti se
PS> da tech rychlosti 10,100 dosahnout. 1000 uz je horsi protoze
PS> z principu je ten gigabit takovy 'zvlastni' , takze kdyz kolegove
PS> merili prenost mezi PC propojenymi vzajemne gigabitem, tak dospeli
PS> k cislum od 400 do 700 mbit podle druhu sitovek. Testovali to spec.
PS> utilitou, takze rychlost disku v tom nehrala roli.

Tak to blbě ukazuje. Zkus zkopírovat nějaký film, který má 700MB, a
změřit to stopkama a potom spočítat. Určitě se na takovou rychlost
nedostaneš. Kdyby tam byl v cestě 1 switch, a běžel ve full duplexu,
tak se k tomu trochu přiblížíš. Ale i tak to nebude plná rychlost.

--

Ales Filip      ICQ:64650313
Kutna Hora    Czech Republic