DVB-T a dalsi Dxx

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Pondělí Leden 31 20:38:30 CET 2005

Dobry den,
nemate nekdo prosim odkaz na nejake stranky, ktere by popisovaly do vetsich
detailu systemy vysilani jak digitalni televize (verze T i S), tak i
rozhlasu? Zakladni principy znam, jde mi spis o konkretni udaje jako jsou
datove toky, konkretni pouzite modulace, pocty subnosnych atd.
Zakladni udaje jsou napriklad na www.cra.cz, ale to je pro me prilis strucne.
Google ukazuje tisice komercnich stranek na prijimace atd, ale hezky
popsanych principu prenosu se nejak nemuzu dopatrat. Pochopitelne anglictina
neni na zavadu.

Mym cilem je napsat pro me studenty nejaky materialek (cca v rozsahu
zpracovane maturitni otazky), takze pokud by byly nejake prehledne obrazky,
jsou vitany.

Diky za pomoc

Jakub Serych