Re: Jak na samokmitajici menic ?

Vaclav Peroutka vaclavpe@seznam.cz
Pondělí Leden 31 16:37:42 CET 2005

Re: Pavel Poucha: To jsem zkousel, nemam, naopak je to jeste horsi. Spise asi bude problem se zasaturovanym jadrem...

Re: Turby: Mnojo, na Darmstadt jsem se dival, ten je fajn, jenze taky nic o vzdychove mezere. Pravdou je, ze mi vysla dosti vysoka indukcnost, asi 10mH...

U toho SAMFLASH je par napadu, zkusmo jsem zbastlil neco jako je TeenyTinyInverter. Jenze zda se, ze i pro vystup 12V/10mA to chce velkou indukcnost. Takze asi lepsi bez mezery -> dvojcinne zapojeni...

Nebo se mylim ? Tohle fakt neni muj obor...

http://www.seznam.cz - e-mailová schránka 1000 MB