Certifikace a ASM

AZE aze@seznam.cz
Pondělí Leden 31 13:05:06 CET 2005

Je to zcela jiste buzerace, pred chvili jsem se dovedel, ze jeden z
Dulezitych je byvaly lampasak :-)))
AZE

----- Original Message -----
From: "Pavel Novotný" <novotny.pp@atlas.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@hw.cz>
Sent: Monday, January 31, 2005 12:32 PM
Subject: RE: Certifikace a ASM

Osobne mi to pripada jako blbost, sveho casu jseme delali sw pro jeden
prisroj, který slo take vyuzivat v lekarstvy (delali jsme pouze sw jako
zakazku pro nemeckeho vyrobce hw), zrovna na to koukam, celkova delka asm
kodu je 67248 radek cca 5% budou komentare ostatni je asm kod. Fakt chci
videt toho odbornika co na tom neco vyzkouma a zabere muto neme nez rok
:-))).

Osobne vidim jediny smysl celeho zkoumani a to umela zamestnanost a
prizivnictvi se statnim souhlasem. Jedine co me presvedci o opaku je
protokol o zkoumani sw, kde se pravi "radky c 2898 az 2927 jsou chybne
napsane a pri splneni podmnek x,y,z,q a r muze na vstupu P1 byt log1 coz
muze atd..."

Dolsim faktem proc to je blbost, je fakt, ze behem vyroby se, alespon u
slusnych firem. firmware neustale vylepsuje a uz se nic nezkouma :-)))

Dale to je OT.
Co se divim, predpokladat logiku v zemi, kterou vede premier jehoz
inteligence se limitne blizi k ... :
http://zpravy.idnes.cz/domaci.asp?r=domaci&c=A050130_233623_domaci_pol&t=A05
0130_233623_domaci_pol&r2=domaci