fifo u RS232?

Tom Mazouch mazouch@ica.cz
Pondělí Leden 31 12:01:54 CET 2005

Pavel wrote:

> Pokud vim tak 16550 bezne pouzivana v PC ma FIFO 16byte, nevim jestli
> nektere odvozene chipy nemaji vice.

Maji. AFAIK specialni multiportove karty mivaji obcas stovky bajtu az
kilobajty.

> Musite si napsat algoritmus kdy kdyz v bufferu zbyva poslednich par byte
> volnych, nahodite resp. shodite CTS, tim zabranite preteceni bufferu.

...pokud ale potrebujete PRESNE vedet, kolik ma byt tech PAR zbyvajicich
bajtu v bafru, tak smula. Kdysi jsem to kvuli jakesi konstrukci taky
zjistoval, vysledek=0. Taxem musel udela primitivni protokol.
AFAIK to neni nijak definovano, coz degraduje HW flowcontrol misty az k
nepouzitelnosti.

  TomM