Protokol na 433.92MHz

turby@chips.cz turby@chips.cz
Pondělí Leden 31 11:42:40 CET 2005

> Me jde o to, ze bych se z rozmerovych duvodu rad na vysilaci strane vyhnul
> krystalu a pokud MCU pojede z interniho oscilatoru, nemusi sedet kmitocet
> presne. Navic proti jednomu prijimaci bude fungovat vic vysilacu. Zkusil
> jsem pouzit jako startbit vysilani "jednicky" dlouhe 4xCLK, coz se v
> manchesteru nemuze vyskytnout, delku tohoto starbitu zmerim timerakem a
> podle toho nastavim hodiny na vzorkovani. Zatim mi to sice moc nefunguje,
> ale to bude asi chyba v interface mezi zidli a klavesnici ;-) Akorat nevim,
> jestli tohle je spravna volba...

To vubec nevadi. je treba vzdy na zacatku vysilani poslat sekvenci
sinchronizacnich pulsu a podle nich pak nabrat i data. Chodi to treba
i s kombinaci vysilac 32kHz a prijimac 4MHz :o)

nejake priklady vcetne kodu jsou treba i na www.microchip.com, lze to
prevzit jen jako myslenku pro jine platformy.

http://www.microchip.com/stellent/idcplg?IdcService=SS_GET_PAGE&nodeId=1824&appnote=en011834

--
 turby@chips.cz