Certifikace a ASM

honza honza@fpc.cz
Pondělí Leden 31 10:47:34 CET 2005

Dělá se to tak, že se napíše testovací program, který simuluje běh
testovaného programu tak, aby došlo ke všem kombinacím proměnných použitých
v podmíněných výrazech a tím se prošly (otestovaly) všechny větve programu.
Dělal to kámoš pro řízení ABS. Většinou se to zadává u externích firem.
Zdrojáky ze zahraničí asi bude pakárna, ale zase ty zahraniční přístroje už
mají nějaké certifikáty, za kterých lze vyjít.
Myslím, že blbost no není, zvlášť ne u lékařského přístroje. Navíc
uvážíme-li rozdílnost kvality různých firmwarů.....

H.