Certifikace a ASM

aze azehw@volny.cz
Pondělí Leden 31 10:30:52 CET 2005

mne spis zajima jestli je to normalni nebo jsou v Brne papezstejsi nez
papez. jde jen o 600 radku, ale chtel bych videt jejich odborniky jak sedi
nad necim (a kdo je plati??) co ma treba 10000 radku.
AZE

----- Original Message -----
From: "AZE" <aze@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, January 31, 2005 10:09 AM
Subject: Re: Certifikace a ASM

Nemuzete k nize uvedenemu neco rict? Nejak se mi to nezda. AZE

Mám dotaz na zkusenejsi:
Strojirensky zkus. ustav Brno vyzaduje po nasem zakaznikovi jako podklady
pro certifikaci komentovany vypis zdrojoveho kodu procesoru, tedy popis
instrukci co ktera dela, aby pry mohli "posoudit" co se muze a nemuze stat.
Je
to pristroj pro zdravotnictvi. Myslite si, ze je to normalni? Uz vidim
dodavatele elektroniky ze zahranici, jak posilaji sve zdrojaky k
elektronice.
AZE