USB

Jiri Drozd jirkonf@seznam.cz
Pátek Leden 28 21:43:15 CET 2005

Zdravim,
ja bych zkusil ten spinany zdrojik, protoze kdyz potrebujete 3.3V/1A a
budete to prevadet spinanym zdrojikem z 5V, tak odber z tech 5V bude
mensi nez ta 1A... Teoreticky pri 100% ucinnosti toho spinaneho zdroje
to bude 3.3V x 1A = 3.3W, 3.3W / 5V = 0,66A... A toho bych se uz u USB
asi nebal. Samozrejme 100% ucinnost je nesmysl, takze to bude vic. O
kolik to zalezi na pouzitem spinanem zdroji, vlastnim navrhu zdroje,
navrhu DPS, kvalite pouzitych soucastek... Samozrejme to bude i mene
topit, ale zase bude civka zabirat misto na DPS.

Jiri Drozd