Pajkovanie LFCSP puzdra

Danhard danhard@volny.cz
Sobota Leden 29 21:13:25 CET 2005

Danhard je prase, tento vsechno lepi starou ERS50, ani hrot si uz asi 2 roky
nevymenil :o))

Jde to bez problemu, pokud je to s maskou, aby ten cin nedefinovane neutikal
po cestickach.
Pak si protilehly rohovy nozicky pocinuju a vystredim to, ze tu plosku
prohreju. Brouka si pritom vypodlozim paskem silnejsiho papiru, aby byl trochu
nad deskou a mohlo to dobre zatect. Pozice se musi trefit v podstate uz tou
prvni nozickou-ploskou, hejbat se s tim uz pak neda, tou druhou to jen
zafixuju. A pak to z boku zaleju cinem pri trochu vyssi teplote, aby cin dobre
zetejkal, prebytecny cin odtahuju silikon buzirkou - odsavackou, hlavne aby
tam bylo dostatek tavidla z cinu.
Samozrejme to jde na pastu, problem je nanest ji rucne rovnomerne, a prohrat
to vzduchem.
Pri prvotni vyrobe pouzivam pastu pres sablonu a prohrati na stare zehlicce,
tak si vyber :o))

Danhard

Pockejte na Danharda,

                       Jaroslav Lukesh