wifi Bylo: Re: notebook - znacka?

Tony Malecky clouseau@seznam.cz
Sobota Leden 29 17:47:59 CET 2005

Ahoj

>2. Je to neubastlitelne (aspon jsem nikde nevidel navod)

Je to jednoduche, ubastlitelne. Pokud mate sklony k bastleni mechanickemu
pak se to dela z trubky, pokud spise k elektrickemu, pak se to dela z
koaxialu. Zakladni princip je prizpusobeni impedance v bode spojeni dvou
50ohm kabelu a dela se to lambda/4 vedenim s impedanci 150ohm pripojenemu do
tohoto bodu.

>3. Odebere to drahocenne 4 dB citlivosti signalu na obouch šlauchách
   (vysilaci vykon je většinou dostatečný)

No, to proste jinak nejde, pokud rozbocujete vykon do dvou vystupu, pak na
kazdem z vystupu mate vykon polovicni, coz jsou prave 3db. zbyvajici decibel
je rezije..

Tony OK1HMA