Pajkovanie LFCSP puzdra

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Sobota Leden 29 14:54:54 CET 2005

At 12:27 29.1.2005 +0100, Daniel Valuch wrote:
>Libor Kavan wrote:

>vyskusam, som zvedavy :-) Teplovzdusny fen bude stacit predpokladam...
>mame aj taku teplovzdusnu trysku na stanici Weller, ale mam pocit, ze ma
>maly vykon. Kolko sa to moze ohrievat?

Da se pouzit i lepsi horkovzduska na opalovani oken. Teplota se musi
vyzkouset, protoze horkovzdusky merej teplotu hned u spiraly a tam je vyssi
nez na vystupu. Ja mam na Green Toolu nastaveno asi 380 stupnu. Je lepsi
pouzit spis nizsi teplotu a pak kdyztak pridat nebo to ohrivat dele.
Zapajeni (jenom ohrati, samozrejmne nepocitam pripravu ;-> ) Nokiackyho CPU
Madd, napr. v N3310 trva neco pres minutu...

>ani nesmie :-))) o to tam prave ide, nic prakticke nemozem vediet ani
>prezentovat v ramci prace. Dokonca ani simulacie sa nerataju, lebo to,
>teraz citujem "numericke simulacie nie su vedecka praca". Takze 3
>mesiace prace, ktore zabrala optimalizacia celej struktury pomocou FEM
>simulacii bola zhrnuta na 2 stranach a nic nehovoriace a zbytocne
>teoreticke vypocty, ktore trvali asi 2 tyzdne su na 40 stranach :-)

Grrr, to neni nic pro me, jsem z toho FELu utekl vcas ;->

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz