Vyvoj v C

Ing. Petr Weissar, Ph.D. weissar@kae.zcu.cz
Pátek Leden 28 21:01:58 CET 2005

Jen bych k tomu krizovemu vyvoji v C podotkl, ze to jde, ale musi se znat dost
dobre obe platformy.
Udelal jsem si pro jeden C projekt (s x51 - Keil) navic simulator na PC (Visual
C++ - Win32 s MFC) tak, ze HW (displej, klavesnice, sbernice cidel a tak) se
simuloval vizualne na obrazovce a na urcite urovni abstrakce se to ovladalo
stejnymi funkcemi jako realny HW na jednocipu. A v kazdem projektu jsem
prekladal fyzicky stejny *.C zdrojak te high-level casti aplikace. Samozrejmosti
je ANSI C obou prekladacu a kodu ...
Musel jsem si k tomu tenkrat napsat vlastni malloc spravu haldy, aby se to
chovalo stejne ....

Vyhodou bylo, ze jsem zakaznikovi poslal EXE na vyzkouseni, ale HW jsem mel
porad na stole v jedne verzi ...

Petr