USB Master

jirka7a@seznam.cz jirka7a@seznam.cz
Pátek Leden 28 20:54:33 CET 2005

Elektricky bude preci zapojeni velmi jednoduche ?

Tady jde o to se naucit protokoly a byt to schopen dotahnout do konce
www.usb.org . Jako maly odberatel asi nemate pristup k dokumentaci vyrobce o
jeho standardech, takze i kdyz bude standardni dokumentace k usb, tak ještě
aby komunikovala nějaký standardním způsobem dál s OS a programy. Proto bych
volil minimálně kde je ovladač linixu či kde se postup již standartizoval.

Dále nevím jak chcete ty data z té kamery zpracovávat a ukládat na disk. To
musí být fofr ? A co nejaka komprese ?

Pokud budete chtit emulovat protokol nejakym MCU, tak se domnivam, ze se
nedostane vic nez na USB low-speed a to pro kameru a ukladani na FALSH disk
nebude stacit. Dále zde bude i obrazova pamet, ... . Celkem se to rozroste.

Pokud si chcete s necim hrat, tak zkuste spis delat master na USB mass
storage. V ramci neho jeste emulovat SCSI protokol a vse je hotovo. Vlastne
udelate jen obracene co jiz existuje.
Pokud narzite na USB mass storage bulk-only, tak tento protokol neni
podporovan na low speed USB i kdyz je jednoduzsi.

Jirka

----- Original Message -----
From: "Jaroslav Buchta" <buchta@compelson.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, January 28, 2005 7:54 PM
Subject: RE: USB Master

Jde mi hlavne o to, jak to realizovat HW. V principu me stve, ze o tom zatim
nic moc nevim a delat slave neni pro mne dost motivujici :-)))
Jak jsem rekl,je to napad na hrani ve volnych chvilich, abych se hlavne neco
naucil (problem je v tom, ze me bavi HW, ted me zivi hlavne SW a
trosku me to stve...). Mel jsem takovou ideu, ze potrebuju hlavne neco, co
je schopno vysilat/prijimat data, napadly me ty TUSBxxx.
Problem s protokolem je ted az na druhem miste.