Zesilovac v tride D a jeho (ne)linearita

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pátek Leden 28 16:44:38 CET 2005

ten filter tam musi byt koli rekonstrukcii povodneho spektra. Sinusovy
signal 21kHz, samplovany 44kHz a privedeny do DA prevodniku vam
vyprodukuje cele spektrum signalov s obalkou sin(x)/x:
21kHz, 23kHz
43kHz, 45kHz
65kHz, 67kHz
87kHz, 89kHz
atd.az do nekonecna s amplitudou znizujucou sa podla funkcie si(x)