Vyvoj v C - ICD

Lukas Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Pátek Leden 28 16:17:03 CET 2005

> Presto se mi libi taky. Jake jsou zkusenosti?

I kdyz nechci aby to vypadalo jako PR, musim rict jednim slovem: Vyborne.
Pouzivam jej hlavne na programovani tech vetsich PIC18 broucku a je opravdu
prijemne mit jej za 10s naprogramovany (vc. verifikace, samozrejme), kdyz
jinym programatorum to trva minutu. Navic nema zadne problemy s
programovanim pri napajeni z aplikace, ale stejne tak dobre dokaze nejakou
malou vec (do 100mA) napajet sam (i mimo programovani). Dalsi drobnost ktera
potesi je ovladani resetu (Start, Stop, Reset, HighZ). Navic krome vsech
seriove programovanych PICu (coz jsou v podstate uplne vsechny pouzivane)
umi I2C a SPI EEPROM (kolega je s Prestem pouziva a vim ze si take
pochvaloval rychlost) a nejake ty AVRka a 51cky s SPI (nezkousel jsem, takze
nemuzu prakticky srovnat). Dale JTAG (xsvf), ale ten jsem taky nezkousel,
nicmene nekdo s nim programoval MiniLA, tak by mohl podat referenci.
Kazdopadne myslim ze za ty penize je to opravdu dobry programator.

Lukas Grepl