Polarita diody Was: USB

"Zíka Aleš, Ing." Ales.Zika@pel.br.ds.mfcr.cz
Pátek Leden 28 14:05:59 CET 2005

> u polovodicove diody je oznaceni anody-katody identicke jako u
> vakuove, podle vodivosti, nezavisle jestli je to tvoreno PN, nebo NP
> prechodem.
> No a selenove sloupky byly oznacene + , nebo cervenym prouzkem tam
> kde byl + na vystupu usmernovace, tedy na katode.
> U tech selenu se proste moc nerozlisovala katoda-anoda, ale co leze s
> usmernovace ven, a abych pravdu rekl, uz si ani nepamatuju co bylo na
> "desce" a co na "selenu" :o))

	To mi pripomina, jaxem nedavno stravil asi deset minut propojovanim
videa s projektorem, a porad badal, proc mi to nechodi.
	Ja oznaceni na kabelu scart-cich bral tak, ze z cinche s napisem
VIDEO-OUT leze signal, takze ho musím strcit do vstupu projektoru. Zatimco
vyrobce kabelu to pojal, tak, ze kdyz na vstupu projektoru je napis
VIDEO-IN, tak stejne musi bejt popsanej i ten cinch, co se tam strka...

			Ales Zika
			CSE Spoje Pelhrimov

			http://results.cz
			e-mail: Ales.Zika@pel.br.ds.mfcr.cz