Microcon?

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Pátek Leden 28 13:34:30 CET 2005

:-)))

No psala mi pani (z obchodniho), ktera ten puvodni mail dostala, ale nejak
neuznala za vhodne mi potvrdit, ze to bere na vedomi (posilal jsem to
26.1.). Dneska jsem to preposilal na technickou podporu a prisla mi od te
pani odpoved, ze ten mail ma a ze na tech.podporu to posilam marne neb tam
maj dovolenou a ze prijdou pristi tyden a ze mi pak odpovi.

Aspon mi poslala ceniky...

RadekCX