Radio na KV?

Petr Tomasek tomasek@etf.cuni.cz
Čtvrtek Leden 27 20:13:50 CET 2005

On Thu, Jan 27, 2005 at 09:15:33AM +0100, Jaroslav Lukesh wrote:

> Dekuji, vubec jsem necekal, ze to
>
> a) nebudete zurive vyvracet
> b) upresnite
>
> Ale nelibi se mi pojem semitista, to zni skoro jako fasista. Kdybyste rekl,

Semitistou byva v cestine obvykle oznacovat cloveka, ktery se zabyva
semitskymi jazyky (podobne jako mame germanisty, anglikanisty,
rusisty...)

> Zvladnete doslova na kolene. Ja ji mel kdysi namotanou zezadu na skrini
> (hrebiky v rozich, drat zaveseny na nich) ze o tom ani nasi nevedeli. Jenom
> se pri stehovani divili, proc na te skrini jsou vzadu hrebiky :-D
>
> Uz jsem videl i otocnou ramovku na strese. Je jedno jak ji uchytite, ale mela
> by plochou zhruba smerovat k vyysilaci, je tedy smerova a da se toho vyuzivat
> k potlaceni nezadoucich vysilacu. Pokud je ze stineneho dratu, mela by trochu
> potlacovat blizke vysilace (jsem nekde zaslech).

Diky!
No, az si poridim nejaky prijmac, tak vyzkousim;-)

P.T.

--
Podporte Jaru Cimrmana!
Kandidujte jej do souteze o nejvetsiho cecha (www.nejvetsicech.cz)!